Loading...

اخبار

23 سوال زیرکانه جهت استخدام در Netflix

نوشته شده در : 2015/07/09 - 00:00
اگر شما بخواهید در نتفلیکس کار کنید، ممکن است مجبور باشید در ابتدا به چند سوال مصاحبه ای مشکل پاسخ دهید. با استفاده از اطلاعات کلاسدور (Classdoor) مربوط به Netflix، چند مورد از مشکل ترین سوالاتی که مردم می گویند در مصاحبه برای کمپانی استریمینگ-برودکست (Streaming-Broadcast) از آن ها پرسیده شده است، را گرد هم جمع کرده ایم.
این سوال ها چیزهای زیادی در مورد نتفلیکس و طرز فکر آن ها به ما نشان می دهند.
23 سوال زیرکانه جهت استخدام در Netflix
سوالات مصاحبه Netflix: 1. برای رنگ کردن بال یک هواپیمای 747 به چند قوطی رنگ نیاز خواهید داشت؟ -نامزد مدیریت بازار 2. معنای یکدلی جهانی چیست؟ -نامزد نمایندگی امور مشترکین 3. چگونه سیستم آنتن دهی نوین، جدیدترین آیفون (iPhone) را تست می کنید؟ -نامزد مهندس ارشد بیمه کیفیت 4. یک مشتری زنگ می زند و با عصبانیت می گوید که برای کودکشان یک بارنی (Barney) (و یاهر فیلم کودکانه دیگری) سفارش داده اند. این کودک می تواند با DVD پلیر کار کند و بسته نتفلیکس را می شناسد. زمانی که فیلم می رسد، کودک سریعا آنرا قاپیده و باز می کند. صدایش در می آید که این یک فیلم تبلیغاتی بوده است. چه کار می کنید؟ -نامزد نمایندگی خدمات 5. به کسی که در مورد بهتر بودن بلاکباستر (BlockBuster) نسبت به نتفلیکس صحبت می کند، چه خواهید گفت؟ -نامزد نمایندگی امور مشترکین 6. در مورد چیزی بگو که قبلا انجام داده اید، ولی دیگر نمی خواهی هرگز چنین کاری کنی. - نامزد مهندسی 7. فکر می کنید رقیب نتفلیکس کیست و چرا چنین فکری می کنید؟ -نامزد هماهنگ کننده نوآوری 8. چگونه تفاوت فرهنگی بین جایی که کار می کردید و نتفلیکس را مدیریت می کنید؟ -نامزد مهندسی بیمه کیفیت 9. مشکل ترین بن بستی که در دوران کاری خود با آن روبرو شده اید چه بوده است؟ -نامزد نظارت 10. به ما بگویید که چگونه در شغل قبلی خود اوضاع را جمع و جور می کردید؟ -نامزد تصدی هماهنگ کنندگی 11. برنامه و فیلم تلویزیونی محبوب شما چیست و دوست دارید چگونه به تماشای آن ها بنشینید؟ -نامزد مهندسی ارشد نرم افزار 12. فرض کنید که مدیرعامل جلوی میز شما ایستاده و از شما می پرسد که بهتر است وارد بازاری که هنوز بهره برداری نشده، شوید یا نه؟ چگونه وسعت این بازار نشانی پذیر را تعیین می کنید و نتفلیکس باید چه فاکتورهایی را قبل از ورود به این بازار در نظر بگیرد؟ -نامزد تحلیلگر ارشد مالی 13. توضیح دهید که از زمانیکه شما http://www.Netflix.com را در مرورگر خود وارد می کنید تا وقتیکه اطلاعات روی نمایشگر شما ظاهر می شود، چه فرایندی طی می شود؟ -نامزد مدیریت مهندسی نرم افزار 14. از افراد تیم خود در کار کنونیتان، چه کسی را نگه می داشتید و چه کسی را اخراج می کردید و چرا؟ -نامزد مهندسی ارشد نرم افزار 15. تا کنون چند نفر را اخراج کرده اید؟ -نامزد سرپرست مهندسی 16. اگر نتفلیکس به دنبال توسعه حضور خود در آسیا باشد، چند مورد از عواملی را که می توانستید برای ارزیابی وسعت بازار آسیا استفاده کنید را نام ببرید و به نظر شما نتفلیکس برای قبضه کردن این بازار باید چه کار کند؟ -نامزد تحلیلگر ارشد مالی 17. چگونه کارمندی را که دچار مشکلات پرستاری است (بیماری خاصی دارد) کنترل می کردید، در حالیکه که ما هیچ گونه سیاست پرستاری در نتفلیکس نداریم؟ - نامزد نظارت بر امور مشترکین 18. اگر قیمت یک اشتراک نتفلیکس عامل تعیین کننده در تصمیم گیری یک مشتری باشد، چه سیاستی اتخاذ می کردید؟ -نامرد تحلیلگر تحقیقات بازاری 19. پنج دستگاهی را که می توانید نتفلیکس را در آن ببینید نام ببرید. -نامزد مهندسی سیستم ها 20. چگونه با فشار ضرب العجل شدید و یک گام کاری نا بخردانه برخورد می کردید؟ -نامزد مهندسی 21. چگونه از پس مدیریت کسی که سنش دو برابر شماست بر می آمدید؟ -نامزد مدیریت بهره برداری 22. اگر مدیرعامل بودید چه کار می کردید؟ -نامزد گروه تولید مشارکتی 23. توانایی خود در سر و کله زدن با یک همکار به شدت صاحب نظر (از خود راضی) را تشریح کنید. - نامزد مهندسی
دسته : مدیریتی منبع : Technolog بازدید : 331

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!